11 Kasım 2013 Pazartesi

The Walking Dead 4. Sezon Degerlendirmesi Sizden Gelenler



The Walking Dead 4. Sezon Degerlendirmesi Sizden Gelenler Bölüm 4-5

Buradan herkeze müjdeler!: The Walking Dead 4.Sezonda Tutar ve Uzarsa Çizgi roman istatıgıne göre cizgi romanın su anda 20-25. Kıtaplarındalar.. The Walking Dead Çizgi Romanı İse 116 Seride Oluşuyor(Halada uzuyor...) Bu Da Demekki 4 Sezonda 20-25.Kitapptalarsa Bu Dizi En Az 9SEZON YAPAR!!!!!..... Yani bunlar daha yarısı.. :D
DarylDixon20 
Bu diziyi bir kan ve aylakları öldüren insanlar olarak görmek tamamen saçmalık. İzlerken içtikleri sigarayı nereden buldukları, ve tamamen kıt imkanlarla sürekli yiyecek arama maceraları bile insanı düşünmeye sevkediyor... Ve şu bir gerçek ki, Prison Break ve Lost efsanesinden sonra, gerilim ve aksiyonu en iyi veren dizi The Walking''dir... Tabii Breaking Bad''i aynı kategoruye koymadığım için saymıyorum. O bir başka güzel... Neyse ne diyordum? Hah. Bu diziyi 20 bölüm artarda koysalar, 21. yi takın diye bağırırım. Adam pıçaklarım...
polat . 
   
Gerçekten olay zombi değil şu dizide. İzlemeyenler anlamıyor. Resmen tüm bu medeniyetin ortasında vahşice yaşam savaşı veriyorlar.
HowerdiP


Sizde Yorumunuzun yayınlanması İstiyorsanız Bu Yazının ALTINDAN YORUM YAPIN 

1 yorum:

  1. Bu dizi 3. sezondan beri takip ediyorum.En son 4.sezon 7.bölümü izledim.Tek şikayetim alt yazılı olarak izlemem.

    YanıtlaSil