1 Aralık 2013 Pazar

Nedir Bu WordPress ?


Nedir Bu WordPress ?

WordPress Gpl lisanslı Ücretsiz bir içerik yönetim sitemidir.PHP ve MySql kullandığı ve ücretsiz olması sebebiyle yaygın bir kullanım alanına sahiptir.Ayrıca WordPress Google tarafından kolay indekslenmesi sebebiylede çok tercih edilen bir CMS (İçerik Yönetim Sistemidir.)




Resim 1.1 :WordPress Logo 
Görsel Kaynak: Tıkla 


WordPress Amaç itibariyle Blog sistemi gibi Görünse de Günümüzde WordPress alt yapısına sahip hosting sistemleri bulmak bile mümkündür.

WordPress’in webmasterlar tarafından tercih edilmesinin en büyük nedenlerinden biri kolay kurulumu ve kolay yönetim sitemidir. Ayrıca mevcut eklenti desteğide onu rakiplerinden bir adım öne taşımaktadır.Her ne kadar gelişmiş olursa olsun WordPress aynı oranda hackerları cezbeden sistemdir çünkü sistemin çok fazla açıkları mevcuttur tabi bu konu biraz webmasterın bilgisine kalmıştır.
Kısaca özetlemek gerekirse eğer internet üzerinden yayıncılığa başlamak istiyorsanız ama PHP,HTML ve MySql bilginiz çok fazla değilse veya kendi sisteminizi yazmak işinize gelmiyorsa WordPress bu işi Sizin için Çok kolaylaştıracak bir alternatif sunar.




CopyRight By TurkHackTeam -DarkSteel



Kaynakça:


www.Vikipedi.com
www.Wordpress.com
www.darkSteel.com

1 yorum:

  1. WordPress'le o kadar çok şey yapılabiliyor ki küçümseyenleri anlamıyorum.

    YanıtlaSil